Asiakasesimerkki

Kauppakeskus Seppä – näkyvyyden lisääminen ja nuorison sitouttaminen

Kauppakeskus Seppä halusi saada lisää nuoria kiinnostumaan ja levittämään tietoa mobiilisovelluksestaan, uusista myymälöistään ja ravintoloistaan.

Autoimme Seppää viestintäpaketilla, joka sisälsi interaktiivisen esitteen sekä nettisivuja ja sosiaalista mediaa varten luodun videon. Lisäksi paketti sisälsi painettuja esitteitä jaettavaksi. Näin heidän on helpompi olla yhteydessä yleisöönsä ja saada kaipaamaansa huomiota.

Yritys
Kauppakeskus Seppä
Viestintäpaketti
ProMedia
Julkaisupäivä
Joulukuu 2024
Valitut liikekumppanit
Fashion Unit, LIIKENNEMAINOS AIL OY

Koe Kauppakeskus Sepän villi syke

Kauppakeskus Seppä on elinvoimainen kauppakeskus, joka palvelee paikallisyhteisöä monipuolisilla kauppa- ja ruokailumahdollisuuksilla. Ostos- ja ravintolakeskuksena tunnettu Seppä tarjoaa dynaamisen yhdistelmän kauppoja ja ravintoloita, jotka palvelevat monenlaisia asiakkaita, jotka etsivät laadukkaita shoppailu- ja ruokailuelämyksiä.

Olipa kyse sitten uusimpien trendien shoppailusta tai aterioimisesta ystävien kanssa, Kauppakeskus Seppä tietää, mitä sen kävijät kaipaavat. Keskus etsii aina uusia tapoja pitää ihmiset kiinnostuneina ja tehdä kokemuksesta entistäkin parempi – kuten toimia verkkoläsnäolon ja digitaalisen sitoutumisen lisäämiseksi.

Kauppakeskus Seppä pyrki herättämään nuoremman väestöryhmän kiinnostuksen, mikä on ratkaisevan tärkeää tuoreen ja modernin imagon ylläpitämiseksi. Tämä ryhmä on teknisesti perehtynyt ja arvostaa digitaalista sitoutumista, mikä ajoi Seppää tutkimaan innovatiivisia viestintämenetelmiä.  

Tarve siirtyä tietoisuudesta toimintaan

Samaan aikaan, kun uudet myymälät, ravintolat ja mobiilisovellus otettiin hiljattain käyttöön, keskus tarvitsi tehokkaan strategian tietoisuuden levittämiseksi ja kävijämäärän lisäämiseksi. Haasteena oli varmistaa, että sekä nykyiset että potentiaaliset asiakkaat saivat tietoa näistä uusista tarjouksista.

Kilpaillussa vähittäiskaupan ympäristössä Kauppakeskus Sepän oli myös vahvistettava markkina-asemaansa parantamalla näkyvyyttä ja sitoutumista, mikä edellytti nykyaikaista lähestymistapaa, joka toi esiin sen uusimmat nähtävyydet ja palvelut.

Digitaalisen ja painetun materiaalin yhdistäminen maksimaalisen vaikutuksen aikaansaamiseksi

Kauppakeskus Seppä sai viestintäpaketin, jolla se kasvattaa tavoittavuuttaan. Vuorovaikutteinen esite sitoutti tekniikkaa tuntevat asiakkaat tekemällä tiedot uusista myymälöistä, ravintoloista ja mobiilisovelluksesta helposti saataville.

Verkkosivustoa ja sosiaalista mediaa varten tehty video loi visuaalisesti houkuttelevan kokemuksen nuoremmalle yleisölle, esitteli keskuksen elinvoimaista tarjontaa ja vahvisti heidän verkkoläsnäoloaan. Lisäksi kauppakeskuksessa jaettiin painettuja esitteitä, jotka toimivat tehokkaina suoramarkkinointivälineinä ja jättivät kävijöille vaikuttavaa ja informatiivista materiaalia.

Nämä ratkaisut auttavat Kauppakeskus Seppää parantamaan näkyvyyttä ja sitoutumista eri kanavissa kilpailluilla markkinoilla.

Laajemman yleisön tavoittaminen

Yhdistämällä digitaalisen sisällön ja perinteisen markkinointimateriaalin kauppakeskus pystyy nyt tavoittamaan laajemman yleisön ja vahvistamaan brändinsä läsnäoloa.

Räätälöity viestintäkokonaisuus ei vastaa ainoastaan Kauppakeskus Sepän välittömiin tarpeisiin, vaan luo pohjaa myös tuleville markkinointitoimille.

Tutustu interaktiiviseen esitteeseen ja videoon.

Haluatko tietää lisää?

Tämä on vain yksi monista menestystarinoistamme. Yli 30 000 yritystä eri toimialoita hyötyy joka vuosi viestintäpaketeistamme. Haluatko tietää, miten voimme tehostaa tarinaasi?

Muita vastaavia asiakasesimerkkejä

Tutustu muihin vastaaviin projekteihimme niin huomaat, miten sinäkin voit hyötyä interaktiivisesta markkinointimateriaalistamme.