Inspiraatiota
Lue kaikenlaiseen markkinointitoimintaan liittyviä hyödyllisiä käytännön neuvoja ja vinkkejä. Voit myös tilata tuoreimmat vinkit, tapahtumakutsut ja päivitykset ensimmäisten joukossa suoraan sähköpostiisi. Rekisteröidy uutiskirjeemme tilaajaksi tässä.
4 vinkkiä verkkosivuille: Lisää liikennettä ja sitouta kävijät
Tästä blogikirjoituksesta löydät 4 perusvinkkiä, joiden avulla ohjaat lisää kävijöitä verkkosivuillesi ja saat heidät viihtymään pidempään. Mitä enemmän aikaa kävijät viettävät sivuillasi, sitä enemmän he oppivat tuntemaan brändiäsi ja luottamaan siihen. Pitkällä aikavälillä luottamus voi vaikuttaa positiivisesti tulokseesi. Lue alta lisää saadaksesi vinkkejä siihen, miten lisätä liikennettä verkkosivuillesi. 1. Optimoi verkkosivustosi hakukoneita ajatellen Perusasiat ensin […]
Lue lisääMarkkinointitaikuutta tekoälyvideoiden avulla
Kuten jo tiedätkin, videot ovat oleellinen osa sosiaalista mediaa, sillä niillä on loistava kyky vangita katsojan huomio (jos haluat tietää lisää videomarkkinoinnista, käy lukemassa tämä kirjoitus). Videoiden tuottaminen on kuitenkin hyvin aikaa vievää, ja voi tuntua houkuttelevalta vain jättää koko trendi huomioitta. Onneksi kuitenkin teknologian nopea kehitys on mahdollistanut uudenlaisten tekoälyyn pohjautuvien videogeneraattorien synnyn, ja […]
Lue lisää5 tärkeää etua: Miksi yrityksen kannattaa olla aktiivinen sosiaalisessa mediassa
Tässä blogikirjoituksessa käymme yhdessä läpi sitä, miksi sosiaalisessa mediassa oleminen on tärkeää liiketoiminnan näkökulmasta. Yleisesti esitetty peruste tälle on se, että sosiaalinen media on tehokas markkinointiväline nykypäivän digitaalisella aikakaudella. Tälle argumentille on syynsä – somesta on paljon hyötyä, kun sen voiman ymmärtää ja sitä pystyy hyödyntämään. Haluatko tutustua viiteen keskeiseen etuun, joita sosiaalinen media voi […]
Lue lisää6 helppoa mutta toimivaa vinkkiä videoeditointiin aloittelijoille – näiden avulla nostat videosi tylsistä tehokkaiksi
Tässä kirjoituksessa käymme läpi yksinkertaisia mutta tehokkaita videoeditoinnin tekniikoita, jotka sopivat loistavasti myös aloittelijoille. Kyky luoda henkeäsalpaava tarina tuiki tavallisen videon sijaan on taitolaji, johon usein sisältyy saumattomia siirtymiä sekä koukuttavaa tarinankerrontaa. Tulet tutustumaan näihin teemoihin seuraavaksi lisää. Oletko valmis hyvästelemään tylsyyden ja tavallisuuden sekä vastaanottamaan helpon, mutta loistavan tavan editoida videoita? Jos kyllä, niin […]
Lue lisää20 luovaa sisällön kierrättämistekniikkaa sen vaikutuksen maksimoimiseksi
Olet kuullut tämän varmasti ennenkin, mutta pyörää ei tarvitse keksiä uudelleen. Voit muuttaa sisältöäsi uusiin formaatteihin, asetuksiin, kanaviin, muotoihin ja kokoihin sopivaksi saadaksesi kaiken irti siihen laittamastasi ajasta ja resursseista. Mutta mistä tulisi aloittaa? Nämä 20 tekniikkaa auttavat sinua muuttamaan ja freesaamaan jo olemassa olevaa sisältöäsi koskematta sen ydinviestiin. Noudattamalla näitä vinkkejä säästät kallisarvoista aikaa […]
Lue lisääBoostaa rekrytointiprosessisi onnistumista materiaalilla, joka erottuu joukosta
Tämän päivän kilpailullisilla työmarkkinoilla on välttämätöntä erottua joukosta ja viestiä tehokkaasti yrityksen arvoista, työkulttuurista sekä mahdollisuuksista, kun halutaan houkutella huippuosaajia. On tärkeää, että antamasi tieto on tarkkaa – samalla sen on kuitenkin kerrottava kaikki tärpit, jotka tekevät juuri sinun yrityksestäsi parhaan paikan työskennellä. Kova homma! Miten sitten onnistut siinä? Tarvitset järeitä aseita, kuten huolellisesti rakennetun […]
Lue lisää5 strategiaa mieleenpainuvan interaktiivisen markkinointisisällön luomiseen
Miten erotut joukosta, kun lähes kaikki kilpailevat kanssasi kohderyhmäsi huomiosta? Vastaus on helppo: rikastuttamalla markkinointiasi interaktiivisilla lisämausteilla. Tutustutaanpa näihin viiteen interaktiivisen mainonnan tapaan – osallistuvuuden boostaamiseksi. 1. Tee käyttökokemuksesta henkilökohtainen Nosta nettisivusi – tai vain yksittäinen sivu – seuraavalle tasolle. Voit lisätä interaktiivisia ominaisuuksia ja täten tehdä vuorovaikutuksesta uniikimman sivuillasi vieraileville. Hyvä esimerkki on Landbotin chatbot. He […]
Lue lisääPikaopas: 7 digitaalisen mainonnan metodia, jotka sinun kannattaa lisätä markkinointisuunnitelmaasi
“Tulevaisuus on netissä!” Oletko koskaan kuullut kyseistä lausahdusta? Me olemme ja haluamme haastaa tämän ajattelutavan. Tulevaisuus on jo nimittäin täällä. Jos digitaalinen ja online-markkinointi ovat vieläkin vain pieni osa markkinointiasi, olet jäljessä kilpailijoistasi – tai tulet pian olemaan. Mutta mistä aloittaa? Digitaalisen mainonnan metodit ovat helppo tapa aloittaa ja ne auttavat seuraamaan tuloksia heti alusta […]
Lue lisääTarinankerronta: Kuinka antaa sisällöllesi onnellinen tulevaisuus
Oletko sinäkin kyllästynyt sisältöön, joka ei inspiroi eikä herätä mielenkiintoa – sisältöön, joka hukkuu tekstien valtamereen. Ymmärrämme hyvin, sillä niin mekin! Kun brändiin ja viestintään liittyvät hyvät ideat ovat loppuneet, on helpompaa skipata isotöisen luovat keinot ja mennä suoraan asiaan. Ymmärrämme sen myös. Mutta kuuntelepa tätä – meillä on väline, joka auttaa sinua pääsemään pois […]
Lue lisääKuinka saada kaikki hyöty irti sisältömarkkinoinnistasi
Käytät paljon aikaa houkuttelevan sisällön tuottamiseen, ehkä jopa lähetät sitä uutiskirjeiden mukana ja jaat sosiaalisessa mediassa. Sen jälkeen sille ei kuitenkaan tapahdu enää mitään. Mitä jos jotkut seuraajistasi missasivat tämän eeppisen sisällön? Tai uutiskirje meni suoraan roskapostiin, koska vastaanottajalla ei vain ollut aikaa sille? Sisältömarkkinoinnin ydin onkin sisällön uusiokäyttö – näin varmistat, että saat kaiken […]
Lue lisääKuusi mittaria, joita pitää silmällä videomarkkinoinnissa
Markkinoinnin maailma muuttuu nopeasti ja niin muuttuvat myös tavat, joilla videoita katsotaan. Kuluttajien muuttuvien odotusten myötä myös markkinoinnin kysyntä muuttuu. Tutustuessaan yritykseesi, kuluttajat luottavat enenevissä määrin videoilla oleviin arvosteluihin, unboxauksiin ja tuote-esittelyihin. Tutkimusten mukaan 66% kuluttajista katsoo videoita, kun he haluavat oppia tuntemaan brändin tai tuotteen. Tämä tarkoittaa myös sitä, että kuluttajat odottavat brändien tuottavan videoita, joilla […]
Lue lisääVideo on markkinoinnin yksisarvinen – ja tässä on syy miksi
Houkutteleva statistiikka videomarkkinoinnin takana Vaikka video ei olekaan kaikista uusin keksintö markkinoinnin saralla, videosisältöihin panostaminen jatkaa nousuaan. Tässä artikkelissa annamme teille tätä väitettä tukevaa statistiikkaa ja perusteluita. Vuonna 2021 nettivideoita katsottiin keskimäärin 16 tuntia viikossa. Ja tähän lukuun ei edes vielä sisälly online-TV, kuten Netflix, HBO yms. Forbesin tekemän tutkimuksen mukaan keksimääräinen internetiä selaava ihminen käyttää 88% enemmän […]
Lue lisääOllaan yhteydessä
Seuraa meitä LinkedInissä, niin tiedät, mitä tapahtuu. Saat arvokkaita vinkkejä siitä, miten voit viedä markkinointipanostuksesi aivan uudelle tasolle, ja pysyt perillä urakehitysmahdollisuuksistamme.